Fizetés, szállítás

Szállítási információk 

Az áruházban feltüntetett árak érvényes bruttó fogyasztói árak, melyek nem tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt.

Csomagodat kérheted MPL házhozszállítással vagy akár MPL csomagautomatába, MPL Posta Pontra az ország bármely pontjára rövid határidővel.

20.000.-Ft feletti rendelés esetén ingyenes a kiszállítás!

A szállítási költségek:

MPL  Házhozszállítás.....................1990Ft

MPL csomagautomata....................1590Ft

MPL Posta Pont..............................1800Ft

 A 13-óráig leadott megrendeléseket, az esetek 99%-ban a következő munkanapon kézhez kapja. 13-óra után leadott megrendeléseket, a következő munkanapon tudjuk a futárnak átadni, így ezeket a megrendelést követő 2. munkanapon kapja kézhez. A munkaszüneti (szombat, vasárnap) és ünnepnap beérkezett megrendeléseket, legkorábban a megrendelést követő 2. munkanapon teljesítjük.

Fizetési információk


Barion bankkártyás fizetés
....................Ingyenes

Előre utalás számlaszámra...................Ingyenes

Banki átutaláskor a visszaigazoló e-mailben találod az utaláshoz szükséges adatokat. A közlemény rovatba kérjük feltüntetni a rendelési azonosítót és nevedet.

Utánvét díj.............................................+399Ft

Az utánvét összegét, a csomagot átadó futárnál tudod kifizetni, amely tartalmazza a szállítási költséget +  utánvét díj kezelési költségét. A futárnál tudsz készpénzzel vagy bankkártyával fizetni.

 

SIKERTELEN KÉZBESÍTÉS ESETÉN

A megrendelt, de lemondani kívánt csomagot haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés napján, szíveskedjen jelezni a webáruház felé az info.mylashshop@gmail.com e-mail címre.


Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a webáruházban megrendelt csomag "sikertelen kézbesítése" szerződésszegésnek minősül, amelynek következményeként a webáruház az általa előzetesen kifizetett szállítási költség megtérítésére igényt tart a vásárlótól abban az esetben is, ha a vásárlónak a szállítás "ingyenes" lett volna! 


Általános kiszállítási határidőnél a szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Amennyiben ezt nem teszi meg, a megrendelését az eladó érvénytelennek nyilvánítja és az áru visszaérkezését követően törli. Ha a vevő hibájából hiúsul meg az átvétel, azaz a vevő a megadott címen és telefonszámmal nem elérhető vagy megtagadja az átvételt, az automatából 3 nap alatt nem vette át a csomagot, a szállítás költséget webáruházunk jogi úton követelheti. Csomag át nem vétele esetén az elolvasott és elfogadott ÁSZF-nek megfelelően FMH (fizetési meghagyásos) eljárást indítunk közjegyző által. Ilyenkor a visszaérkezést követően 3 munkanapig a szállítás díját kell részünkre átutalnia, majd ennek letelte után kerül a közjegyzőhöz a követelésünk. A közjegyző díját (3 % vagy minimum 8000 Ft!) és a csomagküldés és kezelés díját kell kifizetni. Az FMH-ról a Magyar Országos közjegyzői Kamara oldalán tájékozódhat.